FAQ Klippekort/Pay&Play

Nedenfor følger nogle af de hyppigst stillede spørgsmål vedrørende Klippekort og Pay&Play-hold:

Hvad er Klippekort/Pay&Play?

Klippekort og Pay&Play er to ord for det samme. Det betyder, at i stedet for at tilmelde dig til et hold for en hel sæson, kan du melde dig til et hold fra gang til gang. Det er ikke alle hold, der udbydes som Klippekort/Pay&Play, og det er op til de enkelte afdelingers bestyrelse, om de ønsker at udbyde hold på Klippekort/Pay&Play. Bemærk at betalings-metoden for Pay&Play-hold kan variere fra afdeling til afdeling. Vær opmærksom på om det ønskede hold betales med Konto- eller Kontantbetaling.

Hvor køber man Klippekort/Pay&Play?

Klippekort/Pay&Play ikke en fysisk vare, men en beløb du indbetaler på din egen konto i foreningen. Du bestemmer selv, hvor mange penge du vil indsætte på kontoen, dog minimum kr. 30 og maksimum kr. 2.000 pr. ’optankning’. Beløbet der indsættes skal være delbart med 10 og der kan max. stå kr. 3.000 på din konto.

Du ’tanker op’ ved at logge ind på http://solbjerg-if.dk/for-medlemmerbliv-medlem/min-profil/

Klik på Økonomi i øverste linie og klik på Tank op i venstre side under Kontobetaling:

Noter et beløb ud fra reglerne nævnt ovenfor og klik tank op, hvorefter betalingsvinduet åbnes.

Du vil nu kunne tilmelde dig hold, der er udbudt som Klippekort/Pay&Play forudsat der er penge nok på din konto.

Kan jeg bruge pengene på min konto til at tilmelde mig sæson-hold?

Nej, det er desværre ikke muligt at bruge pengene til at betale for sæsonhold.

Kan jeg få penge på min konto udbetalt?

Nej, der er ikke mulighed for at få pengene udbetalt.

Hvordan melder man sig til Klippekort/Pay&Play-hold?

Du melder dig til Klippekorts-/Pay&Play-hold ved at finde den/de sider i den ønskede afdeling, som hedder noget med Pay&Play eller Klippekort.

Du finder den uge du ønsker at tilmelde dig et hold, klikker på holdet og logger ind i øverste linie hvorefter du klikker Book.

Klik derefter Book igen og beløbet på din konto reduceres tilsvarende.

Bemærk at der kan være
- begrænsning på hvor mange uger frem du kan booke dig på Klippekort-/Pay&Play-hold.
- et begrænset antal pladser og at visse afdelinger udbyder samme hold både som klippekort/pay&play.

Hvor køber man månedstillæg til Solbjerg Fitness?

Hvis du allerede er medlem af Solbjerg Fitness, kan du for kr. 100,- ekstra om måneden få fri adgang til de hold, der i udbydes som Klippekortshold i Gymnastik/Spinning-afdelingen. Tilmelding til Fælles medlemskab af Solbjerg Fitness og Solbjerg IF, Gymnastik sker til Henrik i Fitnesscenteret. Herefter videregiver han navn og mailadresse til afdelingen og du kommer på en liste, som giver dig fri adgang til at tilmelde dig Klippekortshold.

Bemærk, at de udbudte hold varierer i løbet af året, og at der ikke er nogen garanti for hold-udvalget.

Hvordan melder man sig på hold med Fælles Medlemsskab (månedstillæg) til Solbjerg Fitness

Du melder dig på hold på samme måde, som du tilmelder dig Klippekorts- og Pay&Play-hold. Vær opmærksom på, at det Fælles medlemskab pr. 1. august 2017 kun omfatter Klippekortshold i Gymnastik/Spinning-afdelingen.

Hvordan køber man månedsmedlemsskab

Visse afdelinger tilbyder månedsmedlemsskab, som giver fri adgang til træning på et antal foruddefinerede klippekortshold. Månedsmedlemsskabet står under Hold i den enkelte afdeling.

Hvordan melder man sig på hold med månedsmedlemsskab?

Du melder dig på hold på samme måde som du tilmelder dig Klippekorts- og Pay&Play-hold. Vær opmærksom på, at det kun er visse afdelinger, der tilbyder månedsmedlemsskab.

Er svømning, gymnastik, spinning og badminton samme klippekort?

Ja og Nej.

Pr. august 2017 tilbyder svømning, spinning og gymnastik betaling med Kontobetaling.
Badmintons pay&play-baner betales direkte med Betalingskort ved booking.

Hvad hvis Piloxing bliver fyldt af hold-medlemmer, kan man så ikke købe klip?

Antallet af udbudte klippekortspladser tilpasses antallet af tilmeldte på sæsonholdet, så vil man sikre sig en plads og har tænkt sig at gå på holdet hele sæsonen, er det sikrest at betale for et sæsonmedlemsskab.