Det med småt er også vigtigt

Persondata

I Solbjerg IF behandler vi dine data som medlem ifølge Persondataforordningen.

Hver enkelt afdelings bestyrelse definerer rammerne for, hvordan den enkelte afdeling behandler medlemsdata, da der er er forskel på hvilke data f.eks. forbund skal have stillet til rådighed.

Overordnet set sikrer vort medlemshåndteringssystem, Conventus, dog at dine oplysninger kun gemmes i den tid du er aktiv i foreningen + max. 2 år for at sikre at eventuelle tilskud kan opnås ved Aarhus Kommune. Herefter slettes dine personlige oplysninger (navn, adresse og fødselsdato) automatisk med mindre, naturligvis, du stadig er medlem af Solbjerg IF. Håndteringen af persondata i Conventus kan læses her: Conventus-aftale.

Samværspolitik

Vi har udfærdiget en samværdspolitik for hele foreningen. se særskilft fane; Samværspolitik

Regnskab og referat fra sidste Generalforsamling

Du kan orientere dig om det seneste regnskab  for Hovedafdelingen her:

Referat fra Generalforsamling 2024 (underskrevet version i Conventus): LINK GF 2024

Regnskab 2023: LINK regnskab