FAQ Medlemsskab og Login

Ofte stillede spørgsmål:

  1. Jeg prøver at tilmelde mig et hold, men får beskeden: 'Du har ikke mulighed for at tilmelde dig holdet'
    Du har ikke betalt Klubmedlemsskab for indeværende år endnu. Klik her for at gå til betaling. Når Klubmedlemsskabet er betalt kan du tilmelde dig hold i alle afdelinger.

  2. Jeg kan ikke logge ind på min profil
    Hvis du har to eller flere profiler oprettet under samme mail-adresse skal du:
    - sikre dig at alle profiler er oprettet med samme mail-adresse og mobil-nummer.
    - rette password for 1 af profilerne og lade de andre profiler være
    Du får herefter næste gang mulighed for at vælge hvilken af profilerne du vil anvende i forbindelse med tilmelding til et hold

    Hvis du kun har 1 profil oprettet under din mail-adresse og mobil-nummer:
    Klik på Jeg har glemt mit password og få et nyt tilsendt, som du herefter kan ændre til et password du kan huske

  3. Begge forældre vil gerne modtage oplysninger fra træner/instruktører
    Følg disse trin for at tilknytte flere mailadresser til en profil:
    - Log ind på din profil. Tryk her
    - Vælg Rediger og gå til linien med mail-adresser
    - efter den allerede indtastede mailadresse skrives et komma efterfulgt af mellemrum og den ekstra mail-adresse som i      eksemplet her: test@mail.dk, test2@mail.dk
    - Gem profilen
    Fremover får begge mail-adresser mails når disse udsendes via Conventus

  4. Jeg har købt billetter på hjemmesiden men kan ikke se dem i min mail
    Log på den profi du har købt billetterne underl her
    Vælg Billetter i venstre kolonne og klik på Kommende.
    Du kan herefter printe dine billetter

  5. Jeg er instruktør/træner/bestyrelsesmedlem og vil gerne have adgang til Conventus (de orange sider)
    Du skal oprette en profil her på siden hvis du ikke allerede har en. Hvis du selv er tilmeldt et hold i SIF skal du IKKE oprette endnu en profil.
    Kontakt herefter Bestyrelsen i din afdeling og bed vedkommende om at tildele dig rettigheder i Conventus.